Najnowsze wiadomości

PROJEKT RUSHMORE WYZNACZA NOWE STANDARDY W MODELACH TURYSTYCZNYCH HARLEY-DAVIDSON

24 lipiec 2015

PROJEKT RUSHMORE WYZNACZA NOWE STANDARDY W MODELACH TURYSTYCZNYCH HARLEY-DAVIDSON

Ulepszenia i modyfikacje oparte na opiniach klientów obejmuja kazdy aspekt modeli turystycznych i trójkolowców na2014 rok

Niekonczaca sie Podróz. Wolnosc podrózowania wlasnym tempem, w wybranym czasie i w wybranym przez siebie kierunku jest czescia amerykanskiej mentalnosci. To cos, czemu nie moglismy sie oprzec i powód budowania, przez firme Harley-Davidson, motocykli turystycznych zapewniajacych komfortowa jazde podczas dlugich podrózy. Ta wielka chec poszukiwania przygód byla równiez inspiracja dla powstania Projektu RUSHMORE, którego celem bylo kompleksowe udoskonalenie kazdego aspektu wrazen z jazdy motocyklami turystycznymi Harley®. Po latach opracowywania koncepcji, planowania, projektowania, stylizacji i testów, a takze niezliczonej liczbie godzin spedzonych na jezdzie i rozmowach z naszymi klientami, Harley-Davidson prezentuje efekty Projektu RUSHMORE w serii Touring na 2014 rok i debiutujacym na rynku europejskim trójkolowcu. Nowe modele turystyczne charakteryzuja sie inteligentnymi rozwiazaniami, komfortem i pewnoscia prowadzenia - sa po prostu rewelacyjne. Przyjemnosc z jazdy nigdy nie byla wieksza.

Podróz pod przewodnictwem motocyklistów.

„W Projekcie RUSHMORE wziely udzial tysiace osób, wielu z nich to nasi klienci”, mówi Scott Habegger, dyrektor ds. projektowania motocykli Harley-Davidson. „To odzwierciedlenie nowego kierunku w dziedzinie projektowania produktów Harley-Davidson, który uwzglednia glos klienta nie tylko na poczatku, lecz na przestrzeni calego procesu. Zbieramy opinie i pomysly na podstawie metody formalnych grup fokusowych, ale takze na wszystkich imprezach, w których bierzemy udzial oraz w trakcie naszych jazd demonstracyjnych, czasami po prostu rozmawiajac z motocyklista lub pasazerem siedzacym przy stoliku obok podczas przerwy na kawe. Nasi dealerzy równiez maja swój wartosciowy wklad. Nasze pomysly oraz rozwiazania przekazujemy w rece klientów w formie prototypów i zyskujemy w ten sposób dodatkowe opinie przed przystapieniem do koncowego projektu. Naprawde wszyscy czujemy sie za to odpowiedzialni jako motocyklisci. ”

W Harley-Davidson sluchamy i reagujemy na potrzeby jak nigdy wczesniej, a Projekt RUSHMORE pozwolil stworzyc przemyslane innowacje i udoskonalenia technologiczne, które kompleksowo zmienily motocykle turystyczne i trójkolowce Harley-Davidson. Te udoskonalenia mozna podzielic na cztery kategorie zdefiniowane przez klientów:

Prowadzenie: Pewne prowadzenie motocykla zapewnia ulepszony reflektor LED Daymaker™ czy reflektor z podwójnym halogenem, polaczony uklad hamulcowy Reflex™ z systemem zapobiegajacym blokowaniu kól podczas hamowania (ABS) oraz zespoly napedowe o podwyzszonej mocy Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ i Twin Cam 103™ w wybranych modelach zserii Touring.

Multimedia: Nowy system multimedialny Boom! ™ z kolorowym ekranem to polaczenie dzwieku o doskonalej jakosci, lacznosci Bluetooth®, funkcji polecen glosowych, technologii syntezy mowy, nawigacji GPS oraz mozliwosci podlaczenia intercomu i radia CB w jednym module.

Wrazenia: Od nowej owiewki typu Batwing z wlotem powietrza Splitstream po dopracowane miejsce pasazera, wlasciwosci aerodynamiczne i ergonomie - wszystkie te czynniki maja na celu poprawe komfortu.

Styl: Poprawilismy ksztalt i ergonomie wielu elementów, takich jak bagaznik Tour-Pak® oraz kufry o nowym ksztalcie z praktycznymi zapieciami z systemem One-Touch, blotniki o plynnych liniach, lzejsze kola ze stopu aluminium oraz przelaczniki umozliwiajace intuicyjna obsluge.

Projekt RUSHMORE zmienia oczekiwania motocyklistów wzgledem jazdy turystycznej. Powyzsze elementy w ramach Projektu RUSHMORE zastosowano w nastepujacych modelach motocykli Harley-Davidson na 2014 rok:

Road King® Classic
Polaczony uklad hamulcowy Reflex™ z ABS
Silnik Twin Cam 103™ o podwyzszonej mocy
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Reflektor z podwójnym halogenem oraz halogenowe swiatla przeciwmgielne
Profilowane, szprychowe kola z szerokimi oponami z bialymi pasami
Nowe zamkniecia kufrów
Niskoprofilowy przedni blotnik
Czytelniejsze tarcze wskazników
Nowe przelaczniki o intuicyjnej obsludze


Street Glide®
Silnik Twin Cam 103™ o podwyzszonej mocy
Polaczony uklad hamulcowy Reflex™ z ABS oraz nowa konstrukcja plywajacych tarcz hamulcowych
Sprzeglo hydrauliczne
System multimedialny Boom! Box 4.3 z kolorowym ekranem, gniazdem USB i obsluga standardu Bluetooth
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Reflektor przedni z podwójnym halogenem
Mocne kola ze stopu aluminium
Kufry w nowej stylistyce, z zapieciami w systemie One-Touch i o 8% wieksza pojemnoscia
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni blotnik
Wieksze wskazniki z nowymi tarczami
Nowe przelaczniki o intuicyjnej obsludze


Electra Glide® Ultra Classic®
Silnik Twin Cam 103™ o podwyzszonej mocy
Sprzeglo hydrauliczne
Polaczony uklad hamulcowy Reflex™ z ABS
System multimedialny Boom! Box 4.3 z kolorowym ekranem, gniazdem USB i obsluga standardu Bluetooth
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Lampa przednia LED Daymaker i swiatla przeciwmgielne
Tylne oswietlenie LED na bagazniku Tour-Pak
Kola Impeller z odlewu aluminium
Bagaznik Tour-Pak w nowej stylistyce, z zapieciami One Touch i powiekszonej pojemnosci
Kufry w nowej stylistyce, z zapieciami w systemie One Touch i powiekszonej pojemnosci
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni blotnik
Wieksze wskazniki z nowymi tarczami
Nowe przelaczniki o intuicyjnej obsludze


Electra Glide® Ultra Limited®
Podwójnie chlodzony silnik Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ o podwyzszonej mocy
Sprzeglo hydrauliczne
Polaczony uklad hamulcowy Reflex™ z ABS
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
System multimedialny Boom! Box 6.5 z kolorowym ekranem dotykowym, zainstalowanymi mapami nawigacji GPS i funkcja sterowania glosowego (w 9 jezykach)
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Wnetrze owiewki w czarnym, blyszczacym kolorze
Lampa przednia LED Daymaker i swiatla przeciwmgielne
Tylne oswietlenie LED na bagazniku Tour-Pak
Kola custom typu Impeller z odlewu aluminium, chrom kontrastowy
Bagaznik Tour-Pak w nowej stylistyce, z zapieciami One Touch i powiekszonej pojemnosci
Kufry w nowej stylistyce, z zapieciami w systemie One Touch i powiekszonej pojemnosci
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni blotnik
Wieksze wskazniki z nowymi tarczami
Nowe przelaczniki o intuicyjnej obsludze
Podgrzewane manetki
Bagaznik Tour Pak


Tri Glide® Ultra Classic®
Podwójnie chlodzony silnik Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ o podwyzszonej mocy
Sprzeglo slizgowe ze wspomaganiem hydraulicznym
System multimedialny Boom! Box 6.5 z kolorowym ekranem dotykowym, zainstalowanymi mapami nawigacji GPS i funkcja sterowania glosowego (w 9 jezykach)
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Lampa przednia LED Daymaker i swiatla przeciwmgielne
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni blotnik
Wieksze wskazniki z nowymi tarczami
Nowe przelaczniki o intuicyjnej obsludze
Wyjatkowy polaczony uklad hamulcowy, w którym tylny hamulec wspólpracuje z przednim hamulcem, ale nie odwrotnie
Nowe tylne hamulce z o 16% wiekszymi tarczami
Nozny hamulec postojowy

Powrót do poprzedniej strony